σελιδες

23/5/08

Πάνος Μουζουράκης Singles -Δώσε σημασία



Σαν άνεμος στους δρόμους τριγυρνώ
Ποτέ δεν σκέφτηκα να σταματήσω
Τι αρώματα μαζί μου κουβαλώ
Κι άξιζε να κάτσω να μυρίσω

Αν έστω είχα κάτι να μου πω
Τότε γιατί φοβόμουν να μιλήσω
Και αν αυτό το κάτι θα το βρω
Μπροστά μου μοναχά όταν λυγίσω

Δώσε σημασία και ίσως να δεις
Πως υπάρχουν πράγματα
Πως υπάρχουν πράγματα
Πως υπάρχουν πράγματα που αξίζει να ζεις

Μη δίνεις σημασία είπα εγώ
Σ' ανθρώπους που το χέρι μου απλώσαν
Δεν πίστευα πως θα τους χρειαστώ
Ποτέ δεν είδα πως με ξελασπώσαν

Τα βήματά μου πέφταν στο κενό
Φόρτωνα τους φόβους μου στην πλάκα
Χιλιάδες τρύπες μέσα στο νερό
Τζάμπα ζούσα την ζωή μου τζάμπα

Μέχρι που ένας φίλος μου είπε...

"Δώσε σημασία και ίσως να δεις
Πως υπάρχουν πράγματα
Πως υπάρχουν πράγματα
Πως υπάρχουν πράγματα που αξίζει να ζεις"

Το τραγούδι αυτό είναι
Ευχαριστώ
Σε καμιά των περιπτώσεων συγγνώμη
Το τραγούδι αυτό
Πώς να σ' το πω
Λέει μέσα πως μου άλλαξες τη γνώμη

Της καληνύχτας τελευταία συμβουλή
Λίγο πριν σβήσουμε τη λάμπα
Mπορεί να το πληρώσεις ακριβά
Mα τα καλύτερα στη ζωή έρχονται τζάμπα

Δώσε σημασία και ίσως να δεις
Πως υπάρχουν πράγματα
Πως υπάρχουν πράγματα
Πως υπάρχουν πράγματα που αξίζει να ζεις

Ψάχνουμε ένα νόημα που δεν βρίσκει κανείς
Μα τελικά υπάρχει
Τελικά υπάρχει
Τελικά υπάρχει όπου το δώσουμε εμείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails