σελιδες

12/10/07

φράσεις

· και πρώτο...
· σσ βλάχο
· τσιμπιρδάκι
· μουτημανασέκανε
· όλα θα Γίνουν
· εγώ θέλω να μαθαίνω
· μαγεία η φύσις Χαράλαμπε, και τα λελούδια…
· κούμποστο ξεκούμποστο
· μια κούκλα δεν θα μου πάρετε;
· αυτό παλιό και άλλο καινούργιο
· δεν είναι κούραση
· αυτά είναι γαλλικά
· παρλεβού φρανσέ - μακαρόνια φρικασέ
· τον καιρό εκείνο, που γέννησε η κοκκίνω
· το τούτο της
· μικρός μεγάλος
· μπενάκης και βγενάκης
· ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι
· τι σε νοιάζει εσένα!
· Πελασγιακός Λαμιακός
· που θα πάς; - πίσω από την πόρτα
· που θα πάς; - στο γάμο του δεσπότη
· Δέσνα
· το ωραίο είναι ωραίο
· δεν είναι από χωριό αυτή
· τα ίδια της συγχωρεμένης
· καμπίσιος - βουνίσιος
· δεν τα λέμε όλα
· άμα τα λέγαμε όλα…
· και τα εταίρια του
· τα κουμπιά της Αλέξαινας
· συγνώμη σου ζητώ, συγχώρεσε με
· όλα καλά … όλα καλά
· το σωστό, σωστό
· στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα
· από τις εκλογές
· ψόφος
· Μιτσουρδάκι
· βγήκες;
· αγαπησέ με
· τα υπουργεία σας
· και το μέσον μέσα
· μη μιλάς
· της παλιάς σχολής
· μούτσου, μούτσου
· μυτούλα, μυτούλα
· άντε μη σε λούσω
· εκεί σε πήγε;
· μαστορούλι
· παπαγάλε θες καφέ, μακαρόνια φρικασέ
· πέντε πάνω πέντε κάτω
· μαύρα μάτια μαύρα φρύδια μαύρα κατσαρά μαλλιά
· είσαι καλά ή να βάλω τις φωνές
· δε θέλω…, κέρδος έχουμε
· να τρώει η μάνα και του παιδιού να μη δίνει
· α ρε μάνα
· θα πάρω παντόφλα
· του σχοινιού και του παλουκιού
· καλομελέτα και έρχεται
· όλα καλά και ο μπακλαβάς γωνία
· φάε λάδι και έλα βράδυ
· ο βοσκός και τα πρόβατα
· σ αγαπώ σ αγαπώ που με βάζεις
· χέσε θέατρο κατούρα παράσταση
· είμαστε για το γάιδαρο καβάλα
· είσαι από σόι
· όποιος τρώει όλα τα φαγητά, αυτός ξέρει να ζήσει
· έζησε και πέθανε
· ο αντρούλης μου
· βαράτε βιολιτζήδες
· δεν ήταν τίποτε, δεν κουράστηκα καθόλου
· όλο το δικό σου θέλεις να γίνεται
· κατακαημένη Ρούμελη τι σου 'μελλε να πάθεις
· άστον να βράσει στο ζουμί του
· φουσκοδενδριές
· τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του
· ίσα βάρκα ίσα πανιά
· μαθήματα ζωής
· ναι, καπίνισε καπίνισε
· ο καπινός
· μια πόρτα είμαστε
· στη χάση και στη φέξη
· όταν πήγαινες εσύ, εγώ γύριζα
· έλα παππούλη να σου δείξω τα’ αμπέλια σου
· σπίτι όσο μπορείς και γη όσο θωρείς
· κουκί κι έσκασε ρε…
· έγινε το σος
· πατείς με πατώ σε
· τι το λες και δεν το κάνεις
· ήρθαν τα’ άγρια να διώξουν τα ήμερα
· σάλα και τραπεζαρία ένα
· σηκώθηκαν τα πόδια να δείρουν το κεφάλι
· είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα
· αφχαρίστητος
· τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντέξι
· άντε να σε διαβάσει κανάς παπάς
· δε χαλάει τη ζαχαρένια του
· μη με στεναχωρείς και χαλάει το χρώμα μου
· θα πέσει φωτιά να σε κάψει
· δε ντρέπεσαι, δεν κοκκινίζεις
· εγώ για σένα
· εσύ θα χάσεις
· εγώ ταλέω, εγώ τακούω
· σου χρωστάω ένα χέσιμο
· θα αλλάξουμε τροπάριο
· βρέξει χιονίσει
· όπως σούρθε να σου φύγει
· εμένα δε θα με τρελάνεις
· στη θάλασσα να σε στείλω νερό δεν θα βρεις
· χέσε μέσα πολυχρόνη που δεν γίναμε ευζώνοι
· βρέχει και χιονίζει και τα μάρμαρα ποτίζει
· μην είδατε τον παναή
· μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα
· μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες
· όπου φυσάει ο άνεμος
· πάρτον ένα και χτύπα τον άλλον
· τρία πουλάκια κάθονταν
· άνθρακες ο θησαυρός
· άρες μάρες κουκουνάρες
· έφτασε ο κόμπος στο χτένι
· αλλουνού παπά ευαγγέλιο
· και έξω από τη πόρτα
· μη φωνάζεις, θα σε φοβηθούμε;
· τρεις λαλούν και δυο χορεύουν
· μαύρη ζωή που κάνουμε εμείς οι μαύροι κλέφτες
· τι νέα; ο σουλτάνος τούρκεψε
· από τις εκλογές
· έχει ο καιρός γυρίσματα
· τον κακό σου τον καιρό
· αλλάζουν οι καιροί
· από καιρό σε καιρό
· Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος
· έχε τον καιρό μαζί σου
· κοιμάται του καλού καιρού
· άντε μη σε ...

1 σχόλιο:

parablogger είπε...

Έφυγες καλή μου μανούλα...
Αχ να ξαναρχόσουν ηλιαχτίδα...
Κρυώνω...

Πέρνα απ' το μπαλκόνι χελιδόνι...
Έλα να χορέψουμε το "ένα φράγκο η διολέτα"...
Μου λείπεις...

Έφυγες σαν λατρεμένο "κλαράκι"
Αλλά ήσουν ακλόνητος πλάτανος ...
Σε αγαπάω ...

Χαμογέλασε συννεφάκι να καθαρίσουν τα "σκατολοϊδια" γύρω μας...
Χαμογέλασέ μας!!!!

Θάνος

Related Posts with Thumbnails